-

Emre Belözoğlu'dan Rıdvan Dilmen'e çok sert sözler

16 Nisan 2012 Pazartesi yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

Emre: Irkçılık yapmadım!Trabzonsporlu Zokora'ya "Pis zenci" dediği öne sürülen Fenerbahçeli Emre, takım arkadaşı Yobo ile birlikte basın toplantısı düzenledi. "Küfrettim ama ırkçı bir söylemde bulunmadım" diyen Emre, Rıdvan Dilmen'e de sert çıktı: "Kimse bana 'Çantanı al git' diyemez" ifadesini kullandı.Soru - cevap kısmında Emre, dün oynanan karşılaşmanın ardından NTVSPOR'da kendisine 'çantasını toplayıp gitsin' diyen Rıdvan Dilmen'e yönelik eleştirilerde bulundu.

Emre, "Türk futbolunda benim kariyerimde bir oyuncu olduğunu da düşünmüyorum. Rıdvan Dilmen dahil kimsenin, bana çantamı toplamam gerektiğini söyleyebileceğine inanmıyorum. Burada Aykut Kocaman ve yöneticilerimiz var. Bu bana kulüpte zaten hissettirilirse ben kendim giderim. Böyle zamanlarda insanların dostluklarını arkadaşlıklarını da görüyoruz." diye konuştu.

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-