-

En Büyük Show programının sunucusu İvana Sert'e eleştiriler

23 Eylül 2012 Pazar yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

En Büyük Show programında bu hafta da İvana Sert'in berbat türkçesiyle yaptığı sunum yoğun eleştiri yağmuruna tutulurken bu hafta ayrıca İvana Sert'in giymiş olduğu kıyafet de büyük tepki çekti.




Aramızda para topluyalımda İvana Sert i okula yazdıralım. Artık türkçeyi öğrenmesinin vakti geldi.

İvana Sert tebrikler, göğüslerin ağzında, çük kadar boyun ve ayrık dişlerinle bu ülkede kolay para kazanabiliyorsun, boşuna okuduk,yazık.

Herkesin ortak bir derdi var o da ivana sert'in türkçesi.

İvana Sert keşke programdan önce göğüslerinin arasına kalem filan koysaydıda ona göre giyseydi o elbiseyi. püüüü .


Sunucu dediğinin diksiyonu güzel olur İvana Sert't daha doğru düzgün cümle kuremıyo ki. neyine sunuculuk

Gangnam Style'ın sözleri bile İvana Sert'in konuşmasından daha anlaşılır.

İvana Sert o Türkçe ile sunucu olabildiyse Türkiye'de herşey mümkün. tabi bacakların güzelse.

İvana Sert'in sunucu olduğu ülkede biz boşuna okuyoruz !

İvana Sert'e neden ikoncan diyorlar ki ben daha hic giyinik gormedim ...


İvana Sert'in göğüs dekoltesi çekici değil tam tersi itici...Modacı değil ''odacı'' gibi..:)

İvana Sert konuşması güzel olsa aslında çok iyi kadın arkadaşlar aykıbını begendim süferdin bizimlesin.


İvana Sert Türkçe Olimpiyatları'na katılsa tur geçemez, Show TV'de program sunuyor.

İvana Sert o Türkçe ile sunucu olabildiyse Türkiye'de herşey mümkün. tabi bacakların güzelse.

İvana Sert konuşmayı bırakmadığımız sürece o da Türklerin peşini bırakmayacak. ANLIYOR MUSUNUZ ÇILGIN TÜRKLER?

İvana Sert fizik 10 numara fakat turkcen 0, mayon 0, sunuculugun 0 E uc yanlis bir dogruyu da goturur kusura bakma Bızımle Degilsııın"

İvana Sert in bacaklarını gördükten sonra benimkileri azarladım çektim kulaklarını kerataların dedim onlar bacaksa siz neysiz ?

İvana Sert in bacaklarını gördükten sonra benimkileri azarladım çektim kulaklarını kerataların dedim onlar bacaksa siz neysiz ?

İvana Sert bu Türkçeyle sunucu olabiliyosa, veya bacak gösterisiyle hiç bi şey imkansız değildir.

İvana Sert Türkçe diksiyona tepki olarak doğmuştur..

İvana Sert o Türkçe ile sunucu olabildiyse Türkiye'de herşey mümkün. tabi bacakların güzelse

ivana Sert'in sunucu olduğu bir dünyada yaşıyoruz. bu kadar sık deprem olmasını normal karşılamak lazım

İvana Sert 'in Türkiye 'de sunucu olduğu ülkede Ajdar nane nane 'yle mtv müzik ödülü alır :)

En Büyük Show programındaki En Büyük Show İvana Sert 'in yıllardır düzeltemediği saçma diksiyonu ve frikikleri!

sevgili show tv ivana sert konuşurken lütfen alt yazı koyun zira dediklerinden bir halt anlaşılmıyor....

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-