-

23 eylül Kpss Önlisans Orta öğretim soru ve cevapları

22 Eylül 2012 Cumartesi yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar


ÖSYM KPSS Sınavının Önlisans ile Orta Öğretim sınavlarını 22 ile 23 Eylül 2012 tarihlerinde yapacak.
22 Eylül 2012 Cumartesi saat 9:30′da KPSS Önlisans sınavının soru kitapçığı ve cevap anahtarı sınavdan sonra sitemizden yayınlanacaktır
22 Eylül 2012 KPSS Önlisans sınavının soru kitapçığına ve cevap anahtarına ÖSYM ile eş zamanlı olarak bu başlık altından ulaşabilirsiniz.

Ön lisans düzeyinde 22 Eylül 2012 tarihinde Cumartesi sabah, ortaöğretim düzeyinde ise 23 Eylül 2012 tarihinde Pazar sabah olmak üzere iki oturumda yapılacak olan 2012-Kamu Personel Seçme Sınavı (KPSS) Ortaöğretim/Önlisans Sınavına katılacak adaylardan, nüfus cüzdanı olmadığı veya nüfus cüzdanında T.C. Kimlik Numarası, fotoğrafı veya soğuk damga bulunmadığı için sınava katılamayacak durumda olan adaylar için İçişleri Bakanlığı Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğünce bazı Nüfus Müdürlükleri 23 Eylül 2012 Pazar günü saat 07.00 – 09.40 arası açık tutulacaktır.
Nüfus cüzdanı olmayan veya nüfus cüzdanında T.C. Kimlik Numarası fotoğrafı veya soğuk damga bulunmayan 2012-KPSS Ortaöğretim/Önlisans adaylarının, kimlik belgesi nedeniyle sınavda bir hak kaybına uğramamaları, mağduriyet yaşamamaları için sınav kurallarına uygun kimlik belgelerini edinerek sınava girmeleri gerekmektedir.

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-