-

2012 Kpss Mağdurları İntihar etmeyi düşünenler - Hayatın anlamı

7 Temmuz 2012 Cumartesi yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

şuan yaşamanın bile anlamı var mı bilemiyorum.aylarca emek verdim herşeyden herkesten fedakarlık yaptım uykusuz kaldım aklınaıza gelebilecek bütün yayınları çözdüm ..dım dım dımmmm....am ne var şimdi elimde bomboş hiç bişey olmaz zaman kalmadığı için vatandaşlık sorularını cevap anahtaına işaretlemiyi bile unuttum ben gerizekalı .napıyım şimdi zerre gözümde varsa hayat.201 da 75 aldım bunda 60 bile zor alırım yaş olmuş 28 .bitti herşey bitti ben bittim
tuubay

7 Temmuz 2012 13:01
sakin ol sabırlı ol ...sağlığından önemli değil hiçbişey.....

kenann55

7 Temmuz 2012 13:01
üzülme aynı şeyi bende düşünüyorum ama olmaz yani oluruna bırakmak gerek hiç olmazsa bayansın evlendin mi olur erkek olmak daha kötü değil mi ? bardağın dolu tarafı da var

yıldırım_m

7 Temmuz 2012 13:02
lütfen moralinizi bozmayın ya hayatta hiçbir şey için değmez hem sınav zordu size zor olan bizede zordu yani sadece sınavı siz batırmadınız çok insan var sınavı kotu geçen umutsuzluga kapılan lutfen moralinizi bozmayın daha gençsiniz her şey geçer gün gelir atanıorsınız sonrada yazdıklarınıza tebessümle bakarsınız

allstar90

7 Temmuz 2012 13:04
allah belalarını versin ya.zamanımız yetmesin diye ellerinden geleni yapmışlar.yazık çok yazık emeklere yazık.

cnivesss

7 Temmuz 2012 13:05
bitmedin herşey yeni başlıyor bankalara baswur

ozel.celal

7 Temmuz 2012 13:05
benimde hayatımı bitirdi ama yapıcak birşey yok ,önümüze bakıcaz artık

GÜZİDE_52

7 Temmuz 2012 13:07
o matematik sorularına 2 saat yetmezdi sıcak bir yandan stres bir yandan gerçekten nefret ettirdiler ya

üyefalanolmam

7 Temmuz 2012 13:08
resmen sınavdan bıkılsın diye sormuşlar

rana_iibf

7 Temmuz 2012 13:08
sadece sen değilsin bende o şekildeyim o kadar emek ver dersaneye git hazırlan berbat geçti vatandaşlğı okuyamadım bile dün hiçbir kuruma yerleştirilemediniz yazısı tarih coğ ne yaptığımı hatırlamıyorum olmadı olmadı şimdi ne olcak:(

kepss

7 Temmuz 2012 13:10
herseyın bası saglık lutfen dırayetlı olalım arkadaslar. hersey memurluk degıl. canımız sag olsun oncelıkle.

erdo_54

7 Temmuz 2012 13:11
Allah yardımcın olsun ama ben 33 yaşındayım yeni atanbildim hayattan umudunu asla kesme iki çocuğumla yaşadığım zorlukları şuan yazsam...

hknzgl

7 Temmuz 2012 13:13
tuubay;arkadaşım herkesin sınavı kötüydü düşünme böle güzelim..herşeyin başı sağlık ve herşeyde vardır bir hikmet..

beyza4631

7 Temmuz 2012 13:16
çok zor hayırlısı, ben 35 yaşımda dün atandım sabır

inşaallah gelecek seneler de daha iyisi olur.

bronco1977

7 Temmuz 2012 13:16
inancımı sorgulamaya başladım.ben emek verdim ya emek herşeyden fedakarlık yaptım dualara sığındım.sınava girerken bile rabbim ben çalıştım emek verdim sende bana yardım edersen olur bu iş inşallah diye girdim.hiç mi bi insanın duası kabul olmaz hiç mi Allah yüzüne gülmez yaa .neden neden diye soruyorum işte şimdi

tuubay

7 Temmuz 2012 13:19
tuubay:

herşeyin hayırlısı atanıpta 1 ay içinde şehit olanlar var allah herşeyin hayırlısını versin de bende çok kötüyüm ama elimde değil ne yapayım canıma mı kasteeyim

1 yorum :

  1. ben de intihar düşünüyorum. ancak metot seçemedim. acısız hızlı bir yol düşünüyorum, yüksekten atlarsam kırılacakm kemiklerim ve parçalanmış bedenim aklıma geliyor, aniden araba önüne atlayacağım ama yine kopacak parçalarım aklıma geliyor. tek beden kansız bir metot arıyorum, sanırım kendimi zehirleyebilirim. bir poşete tüp gazı doldurup kafama geçirsem nasıl olur? keşke ötenazi serbest olsada şurda hastahanede bi iğne vurdursam, öldükten sonra atsınlar varsınlar çöpe.

    YanıtlaSil

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-