-

1 Temmuz 2012 AİÖO Açık İlköğretim Okulu Sınav Soruları

12 Temmuz 2012 Perşembe yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

Açık İlköğretim Okulu 2011 – 2012 Öğretim Yılı III. Dönem sınavı 1 Temmuz 2012 Pazar günü yapıldı. 1 Temmuz 2012 Pazar Açık İlköğretim Sınavı Soru ve Cevapları aşağıda yayınlandı . 1 Temmuz 2012 tarihli Açık İlköğretim Okulu 3. Dönem Soruları ve Cevap Anahtarı Milli Eğitim Bakanlığı ile eş zamanlı olarak sitemizde yayınlanacaktır. Açık ilköğretim soruları cevap anahtarı bu sayfada

Aşağıdan bir önceki sınavın sorularına ulaşabilirsiniz. 1 Temmuz 2012 3. Dönem Sınav soruları yayınlandı aşağıdaki linklerden indirebilirsiniz..


Açık İlköğretim Sınav Sonuçlarına İlişkin Görüşlerinizi Aşağıdan Anında Paylaşabilirsiniz.

Açık İlköğretim Okulu 2011 3. Dönem Sınavları 1 Temmuz Pazar günü  tüm yurtta  yapıldı. 444  sınav merkezinde gerçekleştirilen  Açık İlköğretim Okulu sınav  sonuçlarının yaklaşık olarak  sınav tarihinden üç hafta sonra açıklanması beklenmektedir.


0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-