-

Yıldız Futbolcu Nuri Şahin Türkiye'ye dönmeyecek

21 Mayıs 2012 Pazartesi yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

A Milli Takım kampı için İstanbul'da bulunan Nuri Şahin, katıldığı basın toplantısında transferiyle ilgili açıklamalarda bulundu. "Dünyanın en büyük kulübünde oynuyorum" diyen milli futbolcu, Türkiye'ye gelip gelmeyeceği sorusuna da yanıt verdi.

2014 Dünya Kupası elemelerine hazırlık kapsamında toplanan A Milli Takım kadrosunda yer alan Real Madrid'li Nuri Şahin, transferiyle ilgili net konuştu.
Dünyanın en büyük kulübünde oynadığını belirten Nuri, "Sakatlığım nedeniyle bu sezon fazla forma şansı bulamadım ama şu anda Türkiye'ye dönmeyi düşünmüyorum" açıklamasında bulundu.
Nuri Şahin Türkiye'ye dönecek mi?

"HERKESE KARŞI SAYGIM SONSUZ"
Sakatlığı nedeniyle Real Madrid'de fazla forma şansı bulamayan ve medyada "Sezonun en çok hayal kırıklığı yaratan futbolcu" seçilen Nuri Şahin, "Kendime çok güveniyorum. Hayal kırıklığı yarattığım medyada konuşuluyor. Benden olan beklentinin çok yüksek olduğunu da gösteriyor. Benim kendimden beklentim de çok yüksek. Herkese karşı saygım sonsuz. Sezon başını iyi geçirirsem, hayal kırıklığı değil, başka listelere girebilirim" dedi.
"GİTTİĞİ YERE KADAR..."
Transfer iddialarına da değinen milli futbolcu, "Dünyanın en büyük kulübündeyim. Gittiği yere kadar... En büyük hayalim Real Madrid gibi kulüpte oynamaktı. Şu anda oradayım ve hayalimi yaşıyorum. Bu sezon fazla forma şansı bulamadım. Bunun daha üstü yok. Türkiye'ye dönmeyi şu anda düşünmüyorum" diye konuştu.

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-