-

Yiğit Bulut sakal bıraktı; hidayete erdi - "Faiz Haramdır"

21 Mayıs 2012 Pazartesi yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

Habertürk'ten ayrıldıktan sonra yeniden ekranlarda boy gösteren Yiğit Bulut, Samanyolu Haber'in canlı yayınına katıldı.

FAİZ HARAMDIR
Türkiye'nin dünya düzenindeki konumuyla ilgili dikkat çekici analizlerde bulunan Yiğit Bulut, 'Bütün hayatım boyunca ekonomi çalışmalarımda geldiğim bir nokta var; bunu şerefimle söylüyorum, Faiz haramdır' dedi.


TÜRKİYE'NİN KAYMAĞINI 5 BİN KİŞİ YİYOR

Başbakan Erdoğan'ın başarılı bir faiz politikası izlediğine işaret eden Yiğit Bulut, '1946'dan 2001 yılına kadar Türkiye'yi adım adım zora sokan şey faiz olmuştur. 70 milyon insan çalışıyor 5000 kişi Türkiye'nin kaynağını emiyor. Hükümet faiz lobisiyle büyük mücadele verdi. Bütün hayatım boyunca ekonomi çalışmalarımda geldiğim bir nokta var; bunu şerefimle söylüyorum, faiz haramdır. Bizim dinimiz 1400 yıl önce faiz konusunda uyarılarda bulunuyor' şeklinde konuştu.

kaynak:ensonhaber

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-