-

Şevval Sam Beyaz Show'da Kürtçe Şarkı söyledi

21 Nisan 2012 Cumartesi yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

Kanal D 'nin, sunuculuğunu Beyazıt Öztürk 'ün yaptığı 'Beyaz Show'a bu hafta; Ümit Besen, Şevval Sam, 'Yalan Dünya' dizisinin Çağatay'ı, oyuncu Hakan Meriçliler, 'Fatmagül 'ün Suçu Ne?' dizisinin Meltem'i, Seda Güven konuk oldu.


Şevval Sam'ın şarkılarıyla büyülediği geceyi yine Sam'ın barış mesajı damgasını vurdu. Mikail Aslan'ın seslendirdiği söz ve müziği anonim olan zazaca "Elgajiye" türküsünü seslendirdi. Sam şarkıyı "Bizi birbirimize düşürenlere inat barış için söyledim" diyerek bitirdi.

Elqajiye elqajiye
Wiy lemıne elqajiye
Ererê mawa to zalıma
Piyê ta ra ez rajiyo
Wiy lemıne derdo derdo
Derdê to zerê mı werdo
Derd persena derdê sari
To se kena persê sari
Ererê mı vake bê şime
To çaye dina ma re kerde tari
Wiy lemıne derdo derdo
Derde to zerê mı werdo

TÜRKÇE SÖZLERİ
Elgajiye elgajiye Oy derdim elgajiye
Kız senin annen zalimdir
Babandan ise razıyım be
Oy benim derdim derdim
Senin derdin yüreğimizi yedi
Dert sorarsan elin derdi
Ben dedim ki beraber gidelim
Sen niye dünyamızı karattın
Oy derdim derdim
Senin derdin içimizi yedi

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-