-

burcu esmersoy DEDEKTİF MEMOLİ dizisinden NEDEN AYRILDI

5 Aralık 2011 Pazartesi yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

'DEDEKTİF MEMOLİ'DEN NEDEN AYRILDI?

Oyunculuk macerası kısa süren Burcu Esmersoy, " Dedektif Memoli" dizisinden neden ayrıldığını anlattı:


“Memoli dizisi yayından kaldırılmış değil. Dizinin kanalla 13 bölümlük anlaşması vardı. Ben 10’uncu bölümde diziye veda ettim. Şunu fark ettim ki benim asıl işim sunuculuk onu tehlikeye atmak istemiyorum. Yok Böyle Dans’ın ilk bölümünden sonra ayrılmaya karar verdim. Umutsuz Ev kadınlarından teklif geldi, kabul etmedim. İnsanlar beni dizide görmek istedi, denedim. Büyük bir yapım ile başlamak istemedim. Daha butik bir işte oyunculuk denemek istedim. Bundan sonra devam edeceğim bu işe. Ben işine aşık birisiyim. Bir ilişki yaşar gibi yaşıyorum işimi. Bu da özel hayatımdaki ilişkilerime yansıyor. Çok çalışan bir kadınla birlikte olmak çok zor. Evet özel hayatım da yalnızım. Ancak aldatılmak yok. Cem Bey düzgün bir beyefendi, dört dörtlüktür. Ben çok yoğun çalışıyorum. Geçen mayıstan bu yana neredeyse hiç görüşemedik. İş hayatı aşkı bitirdi. Şu an sadece işime vakit ayırıyorum. Güzel kadın aldatılmaz diye bir kural yok.”

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-