-

Federico Insua bursaspor imza töreni video

18 Haziran 2010 Cuma yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

Turkcell Süper Lig'in şampiyonu Bursaspor, anlaşmaya vardığı Arjantinli oyuncu Federico Insua ile Özlüce Tesisleri'nde taraftara açık imza töreni düzenledi.

Insua resmen Bursa'da

Turkcell Süper Lig şampiyonu Bursaspor'un yeni transferi Arjantinli Federico Insua, kendisini 2 yıllığına yeşil-beyazlı renklere bağlayan sözleşmeyi imzaladı.

Özlüce Tesisleri'ndeki antrenman sahasında gerçekleşen imza törenini kalabalık bir Bursaspor taraftar grubu izledi. İmza töreni için hazırlanan bölüme taraftarların arasında tezahüratlar eşliğinde gelen Insua, sevgi gösterilerine el sallayarak karşılık verdi.

İmza öncesi açıklama yapan Insua, sözlerine kendisini karşılamak için tesislere gelen taraftarlara teşekkür ederek başladı. ''Beni Bursaspor'a kazandırmak için büyük fedakarlık yapan başkan ve yönetim kuruluna teşekkür ediyorum'' diyen 30 yaşındaki Arjantinli orta saha oyuncusu, Bursaspor'a faydalı olabilmek için çok çalışacağını söyledi.

Insua, yeni gelmesine karşın Bursaspor'da çok mutlu olduğunu belirterek, ''Daha önce ülkemden 4 kez ayrıldım. Ama Bursaspor başka. İnanıyorum futbolu bu kulüpte bırakacağım'' dedi.

Kendisine gösterilen ilgiye layık olmaya çalışacağını dile getiren Insua, ''Bir hafta boyunca para biriktirip maça gelen taraftarlarımıza faydalı olabilmek için çok çalışacağım. Bursaspor'un büyük camia olduğunu biliyordum, ama buradaki tabloyu görünce, buna tam olarak inandım. İnşallah taraftarların bu ilgisine layık olmaya çalışacağım'' diye konuştu.

Insua, ''Avrupa'da ilk kez şampiyon bir kulübe transfer oluyorsun ve Avrup Şampiyonlar Ligi'nde ilk kez mücadele edeceksin. Bu konuda neler diyeceksin?'' sorusuna, ''Herşeyden önce tanımasam da takım arkadaşlarımıza ve hocamıza teşekkür ediyorum. Onların Bursaspor'u şampiyon yapmaları sayesinde ben buraya transfer oldum ve gelecek sezon Şampiyonlar Ligi'nde mücadele edeceğim. Şampiyonlar Ligi'nde mücadele etmek her futbolcunun hayalidir. Benim de bu hayalim gerçek oldu'' yanıtını verdi.

Bazı yöneticilerin de katıldığı törende Insua, konuşmasının ardından 2 yıllık sözleşmeye imza attı.

İmzanın ardından Insua, basın mensuplarına poz verdi. Insua, taraftarların ''timsah yürüyüşü'' talebini geri çevirirken, buna formadaki armayı öperek karşılık verdi.

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-