-

Tolgahan Sayışman sevgilisi Selen Soyder'le kavga mı etti?

6 Eylül 2012 Perşembe yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

Sevgilisi Selen Soyder ile alış veriş merkezinde kavga ettiği haberlerine, Tolgahan açıklık getirdi.

'Lale Devri' dizisi oyuncularından Tolgahan Sayışman sevgilisi Selen Soyder'le bir alışveriş merkezinde feryat figan kavga ettiği yönünde çıkan haberleri yaptığı basın açıklamasıyla yalanladı..

İşte Tolgahan Sayışman'ın basın açıklaması;


"Değerli Basın Mensubu Arkadaşlarım;

Bugün Hürriyet Gazetesi'nin Kelebek ekinde şahsım ve Selen Soyder'le ilgili yer alan haberin tamamı gerçek dışıdır.

Ben hiçbir zaman özel hayatımla ilgili tartışmaları topluma açık mekanlarda yapacak ve hayatımda yer alan kişiye hakaret edecek biri değilim.

Yaşadığım ilişkinin herhangi bir mekanın reklamı yapılması için bu kadar kolay kaleme alınmasını, ve bu haberin doğruluğunu hiçbir şekilde teyit etmeden üzerinde televizyon programlarında yorum yapılması beni üzmüştür. Bu haber sadece ilişkime değil, kişiliğime de hakaret niteliğindedir.

Ayrıca ben bu haberi sadece kendime değil beraber olduğum Selen Soyder'e de hakaret olarak görüyor ve bahsi geçen bu haberden dolayı avukatlarımla gerekli görüşmeleri yapıyorum.

Bu haberi yapan Hürriyet Gazetesi'nin Kelebek ekinden haberin doğru olmadığını belirten bir özür yazısı yayımlamasını bekliyorum. Eğer bu gerçekleşmez ise son çare olarak avukatlarım aracılığıyla yasal yollara başvuracağımı siz sevgili basın mensubu arkadaşlarıma ve kamuoyuna duyuruyorum.

Bu konudaki hassasiyetimi anlayacağınızı umar, şimdiden sizin de göstereceğiniz hassasiyet için çok teşekkür ederim...

Saygılarımla
Tolgahan Sayışman"

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-