-

"Ev parası biriktirine kadar fuhuş yapmaya devam et"

4 Eylül 2012 Salı yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

Mersin'de düzenlenen ve 53 kişinin gözaltına alındığı fuhuş operasyonunda mahkemeye çıkarılan 34 kişiden 33'ü tutuklandı. Emniyet zanlılarla birlikte mahkemeye 600 sayfalık fezleke gönderdi. Fezlekede fuhuşa zorlanan kadınlardan birinin, "Eşime artık başkalarına satılmak istemediğimi söyledim. Karşı çıktım. Ancak kabul etmedi. Bana gülerek 'ev parası kazanana kadar dişini sık' dedi" şeklindeki ifadesi dikkat çekti.

Mersin'de düzenlenen ve 53 kişinin gözaltına alındığı fuhuş operasyonunda mahkemeye çıkarılan 34 kişiden 33'ü tutuklandı. Emniyet zanlılarla birlikte mahkemeye 600 sayfalık fezleke gönderdi.
Mersin Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü ekiplerinin, yaklaşık 8 aydır yürüttüğü çalışmaların ardından 40 adrese düzenlenen operasyonda gözaltına alınan 53 kişiden 34'ü mahkemeye çıkartıldı. Aralarında anne-kız ve 6 karı-kocanın da bulunduğu 34 şüpheliden 33'ü, 'fuhuş yapmak ve fuhşa teşvik etmek' suçlarından tutuklanarak cezaevine konulurken, yaşı küçük bir kişi ise tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı.

Operasyon kapsamında daha önce gözaltına alınan 19 kadının da polisteki ifadelerinin ardından serbest bırakıldığı bildirildi. Bu arada, hastanede yapılan sağlık kontrolünde fuhuş yapan kadınlarından 5'inde bulaşıcı hastalık tespit edildiği öğrenildi. Mersin Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı Asayiş Şube Müdürlüğü, zanlılar için adliyeye savcılığa gönderilmek üzere 600 sayfa fezleke hazırladı. Zanlıların takip edildikleri süre içinde çekilen foto ve görüntülerinin de yeraldığı fezlekede bulunan ifadelerde çarpıcı bilgiler yer aldı. Eşi tarafından satılan kadınlardan biri emniyetteki ifadesinde polise, "Ben eşime artık başkalarına satılmak istemediğimi söyledim. Karşı çıktım. Ancak kabul etmedi. Bana gülerek 'ev parası kazanana kadar dişini sık' dedi" açıklamasında bulundu.

Bir diğer eşi tarafından satılan kadın ise gözaltına alındığı ilk gün emniyete valizi ile birlikte geldi. Kadın, "İyi ki yakalandım. kurtuldum" diyerek polise kendini yakaladıkları için teşekkür etti. Eşinin kendisini kandırarak evlendiğini belirten kadın, "Beni memleketten Mersin'e getirdi. Zorla satmaya başladı. Ben kabul etmeyince boğazıma sarılıyor 'seni öldürürüm' diyordu. Yakalanmam iyi oldu. Artık ailemin yanına dönüp ondan rahatça boşanırım. Şükür kurtuldum" dedi.

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-