-

Ümit Karan: "Fenerbahçe Şampiyon olmasın diye pas vermedim"

30 Mayıs 2012 Çarşamba yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

Futbolda Şike Davası'nın 17. duruşması Çağlayan Adliyesi'nde başladı

MAHKEME BAŞKANI: ÜMİT ÇOK SEMPATİK
Davaya müdahil Trabzonspor Kulübü avukatı "Ümit futbolda böyle değildi ama burada çok agresif" dedi. Bu sözlere Mahkeme Başkanı, "Yok ya Ümit Karan çok sempatik" diye karşılık verdi. Ali Kıratlı veya İlhan Ekşioğlu'nun kendisine teşvik veya şike teklifinde bulunmadığını belirten Karan, "Ali abi beni çok iyi tanıyor. Bana böyle bir teklifle gelebilir mi acaba? Afedersiniz ama Ali abi de olsa başka biri de olsa yüzüne tükürürüm" dedi. Ümit Karan'ın avukatı Ayhan Sağaroğlu, "Trabzonspor maçında niye önündeki Sezer Öztürk'e pas vermedin?" diye sordu.

ÜMİT KARAN: FENERBAHÇE'NİN ŞAMPİYON OLMASINI İSTEMEDİM
Bu soruya Ümit Karan, "Orada bireysel olarak, kendim ilerlemek istedim. Belki de Fenerbahçe'nin şampiyon olmasını istemedim" dedi. Bu sözler üzerine şaşıran Mahkeme Başkanı, "Böyle şeyler yapabiliyorsun o zaman maçlarda" dedi. Ümit Karan ise, "Ben iyi bir Galatasaraylıyım. Gönlümden Fenerbahçe'nin şampiyon olmasını istemem ama şike de yapmam" diye konuştu. Duruşmaya ara verildi.

Verilen 15 dakikalık aranın ardından duruşmaya devam edildi. Duruşmanın başlayacağı sırada izleyiciler arasında Fenerbahçe eski Başkanvekili Nihat Özdemir'i gören Mahkeme Başkanı Mehmet Ekinci, Türkiye Kupası'nı kazanmaları dolayısıyla tebrik etti.

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-