-

Neden AK Partiye Oy verdim - AKP Neden hep kazanıyor?

31 Mayıs 2012 Perşembe yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

Bir seçmenin Akp'ye neden oy verdiğini  samimi şekilde anlatan  yazısı...


evet kınayın beni.
hakaret edin bana. kızın. sövün. ama neden akp'ye oy verdiğimi bir anlayın önce.


ben halkım. onlarca yıldır beni dinlemediğiniz için oy vermiyorum zaten size. o yüzden önce bir dinleyin. anlayın.

%70'im sağdır benim. küçük kardeşimin de içinde olduğu %30 da sol. sağ sol derken emekten, üretimden, alın terinden ve bunun politikasından bahsetmiyorum. sağ dediklerinde inanç, sol dediklerinde lümpen anlıyorum ben. yoksa iş ekmek derdi olsa %95 solum ben. o yüzden hep sağa veriyorum oyumu. ne de olsa müslüman adamdır diyorum.

ilçe örgütlerinin kadın kolları mahalleyi ziyaret ettiğinde gidip rahatça konuşabiliyorum akp'liyle. benim gibi. kapı komşum teyzeler gibi. chp geldiğinde boyalı sarı saçları, çamurlu mahalleye topuklu ayakkabılarıyla giren sahte sarışın sosyeteler görüyorum. korkuyorum. uzaklaşıyorum. onlar üstün çünkü. bürokratların, askerlerin, otoritenin kadınları. onlardan korkuyorum. sevmiyorum. uzaklar bana. bu hissiyat bir günde oluşmadı bende. temiz yetmiş yılı var bu meselenin. yıllarca bu hislerle oy vermedim ben bunlara. ama küçük kardeşim verdi. ne de olsa asker o. verecek tabi. mecbur.

bir ara amcaoğlunu vuran pkk'ya inat milliyetçi oldum ben. ben halkım. millet benim. milletçi oldum ki hiç değilse başka amcaoğulları ölmesin. bunlar sert. bunlar gözükara. üç beş çapulcu madem dağdakiler, bunlar bildirsin hadlerini dedim. saf milliyetçi diye bildiklerime oy verdim. halkım ben. solun da en milliyetçisine, kara oğlan'a oy verdim. getirdim başa. yakaladılar iti getirip adaya koydular. başladılar beslemeye. onunla birlikte itlerini de besler oldular böylece. her gün "nerdeyse bitti", "çırpınıyor" dedikleri örgüt yeniden doğdu sanki. komşunun yeğeni de aynı yerde vurulunca hele bir de işimden olunca baktım bunlarda da iş yok. ne terör bitiyor, ne enflasyon. kızdım. bir daha oy vermemeye yemin ettim. halkım ben. yerin dibine soktum, sağ milliyetçisini de soldakini de..

sonra çıktı işte bunlar. müslüman adamlar dedim. mazlumlar. benim gibiler. öyle asıp keserek değil, kardeşlikten filan bahsediyorlar. öyle ya. biz vurduk onlar vurdu. biz öldük onlar öldü. bitmedi işte. hem artık bu adam "onlar" demiyor. sadece biz diyor. biz bizi vurmayalım diyor. karnımız da doyar. kolay bu diyor. hortumu kestin mi hepimize yetecek kadar var. e adam müslüman zaten. çalıp çırpmaz. hem işi de biliyor. zamanında solcu başkanın içine soktuğu çöplerin içinden çıkardıydı bizi istanbul'da da yina kafasını ezdilerdi bunun. hapse filan attılardı. hem adam müslüman adam. dini imanı var. olur bu. buna oy vereyim dedim. ben halkım. sağ tarafım yüklendi buna, solum sustu zaten kendi kabuğundan utanıp. getirdim başa.

işleri düzeltti. "aslında hakimi, askeri, savcısı bulaşmasa, bu kadar engel olmasalar yapacak bişeyler, görüyorum" dedim, birken üç destek verdim. üçken beş yaptım. sonunda başardı. artık ezilmez oldu. yüzü düşmez oldu. kaldırdı başını. artık işler bir daha hiç eskisi gibi olmayacak dedim. destek verdikçe verdim. ben halkım. bu adam ben gibi, biliyor bizi. sevdim bu adamı ben. ben halkım. arkasında durdum. kapı gibi.

işte ben bu yüzden bu adama oy verdim. bu yüzden baş tacı ettim. yoktu kimsem. tepemde kılıçlar sallandı hep. dosdoğru konuşan, üstelik her bir taraftan vurula vurula konuşan bu adama güvendim. yoktu kimsem. ben halktım ve bana uzanan hiç bir el yoktu bundan başka. üstelik müslüman adam dedim. baş ettim.

nasıl baş ettiysem öyle de ayak ederim. bilemedi.
ben mazlumum. mazlumu severim. asıp kesenden korkarım emme fırsatını buldum mu dalına indiririm. bilemedi.
müslüman adam dediysem, bakkal hacı osman gibi de müslümanlar var, bilirim, sırası geldiğinde ben yapacağımı da bilirim.. bilemedi.
baş ettiysek kırk kesen etmedik. gel yatağımıza gir demedik. haddini bilecekti.. bilemedi.
safımdır biraz ama biraz bir söyleyip üç atanlara en fazla iki kanarım. bilemedi.
fırfirik gibi döneneleri iyi tanırım. hafızam yoktur derler ama unutmuş gibi yaparım. ben döneni iyi bilirim. bilemedi..

şimdi ben bunu indiririm. indiririm de a dostlar. kimi geçireyim bunun yerine?!! var mı şöyle "müslüman bir adam"??

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-