Anneler günü için Profilonun hazırladığı "yavrum seni like ettim" sloganlı kötü reklamının ardından benzer temalı bir başka reklam rezaletine imza atan bu kez Arçelik oldu.
Arçelik'in reklamında annelerin sosyal medyadaki rolü ve etkinliği hakkında gerçek dışı istatistiklere yer veriliyor. Sosyal medyada bir devrim yaşanıyormuş gibi anlatılan reklam arçelikten çok facebook ve twitter reklamı gibi görünüyor.
Profilo ve Arçelik firmasının reklamlarının ortak özelliği her ikisinde de sanki aileler artık sosyal medya aracığıyla birbirleriyle ilişki kuruyor gerçek dünyada birbirleiyle alışverişi olmazken sosyal medyada a'dan z'ye her konuyu paylaşiyor yaşamlarını internette sürdürüyor gibi bir düşünce yaratılmak istenmesi..
Son derece saçma ve anneler günüyle ilgisiz bu reklamlar anneleri kirletmekten öteye gidebilen reklamlar değil. Bir tanesi anneleri geri zekalı gibi gösterirken diğer rekalm filmi gerçek dışı istatistiklerle anneleri sosyal medyaya çekmesi çabası güdüyor.
0 yorum :
Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.