-

Bihter Erkmen elendikten sonra neler söyledi?

21 Şubat 2012 Salı yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

‘O Ses Türkiye’nin önceki akşam yayınlanan finalinde yarışmanın favori isimlerinden gösterilen ancak elenen Bihter Erkmen VATAN’a konuştu.

- En büyük hayalim birinci olmaktı ama nasip olmadı. Böyle olacağını beklemiyordum, şaşırdım ama üzülmedim.
- Elendikten sonra Oğuz’un birinci olacağını tahmin etmiştim. Hem yarışmanın başından beri onun bir kitlesi vardı. Memleketim Bursa’dan bile annemle Oğuz’a selam gönderiyorlardı. Özellikle genç kızlar.
- Çok şükür artık tanınan biriyim. Hayalim hep sahnede olmak. Bursa’ya döneceğim ama bir ayağım İstanbul’da olacak. Yine gece kulüplerinde sahneye çıkmaya devam edeceğim. Ve artık hayatınızda Bihter olacak. Çünkü çok istiyorum bunu. Bundan sonra hep önünüzde, ekranlarda olmayı diliyorum.
- Twitter’daki yorumlar benim için çok müthiş. Orada verilen tepkilerde tamamiyle beni sahiplenmelerinden. Demek ki beni çok sevdiler, gönüllerinde birinci yaptılar. (Vatan)

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-