Hürriyet gazetesinin haberine göre,İnternet üzerinde parfümden klimaya, cep telefonundan bilgisayara, deodoranttan saate kadar binlerce farklı ürünü piyasa değerinin çok altında fiyatlarla satmayı vaat eden pazarland.com adlıalışveriş sitesi, iki aydan bu yana topladığı siparişleri teslim etmediği gibi kredi kartlarından tahsil ettiği bedelleri de iade etme yoluna gitmiyor. Oluşturduğu sanal mağaza üzerinden hâlâ sipariş almaya devam eden site, piyasa değeri 2 bin TL olan cep telefonlarını 1499 TL’ye, 250 TL’lik parfümleri 180 TL’ye, 1500 TL’lik televizyonları da 899 TL’ye pazarlıyordu.
Hürriyet'in haberine göre, uzun süredir internet üzerinden kişisel bakım ürünleri, elektronik eşyalar, saat, gözlük ve aksesuarlar pazarlayan pazarland.com adlı sanal mağaza son iki aydır teslim etmediği gibi Anadolu Yakası’ndaki merkezini de kapattı.
Site üzerinde değişiklik yaparak, içeriğini kişisel bakım ürünlerine dönüştürdü. Ürün teslim süresini en fazla 10 gün olarak duyuran site, aradan aylar geçmesine rağmen ürününü teslim etmediği gibi, para iade taleplerini de yanıtsız bırakıyor.Site yetkilileri çıkan haberler üzerine internet sitesinden açıklama yaptı:
Değerli Müşterilerimiz
Pazarland ailesi olarak uzun zamandır sizlere hizmet vermekteyiz ve kurumsal bir ciddiyet içerisinde yakın zamana kadar tüm siparişlerinizi zamanında ve eksiksiz olarak teslim etmekteydik.
Ancak, son dönemde kurucumuz ve genel müdürümüzün yaşadığı ciddi sağlık sorunları nedeniyle firmamızda idari sıkıntılar yaşanmaya başlandı ve maalesef siparişlerinizi tedarik etmede zorluklar yaşamaya başladık
Sizleri mağdur etmemek için tüm çabalarımızla ve özveri ile çalışarak sipariş veren ve ürünlerini tedarik edemediğimiz tüm müşterilerimizin paralarını 11 Haziran 2012 tarihinden itibaren iade etmeye başladık.
Para iadeleri çok kısa bir süre içinde tüm müşterilerimize banka havalesi veya kredi kartlarına iade yolu ile tamamlanacaktır. Bununla ilgili tüm müşterilerimize tek tek e-posta ile bilgilendirmeler yapılmaya başlanmıştır. Lütfen sistemimizde kayıtlı olan e-postalarınızı kontrol ediniz.
Pazarland ailesi olarak tüm müşterilerimizin paralarının son kuruşuna kadar ödeneceğini bir kez daha vurgulamak istiyor ve basında çıkan yanıltıcı haberlere itibar etmemenizi rica ediyoruz. Bu asılsız haberlerle ilgili olarak yasal süreci başlattığımızı da ayrıca bildirmek isteriz.
Elimizde olmayan mücbir sebeplerden kaynaklanan bu durum için özür diler, anlayışınız ve sabrınız için hepinize tek tek teşekkür ederiz.
Pazarland
Hürriyet gazetesinin haberine göre,
MAĞDURLARIN FACEBOOK GRUBU
Mağduriyetlerin peş peşe ortaya çıkması üzerine, şikayetler bir anda sosyal medyada hızlı yayıldı. Mağdurlar, anında Facebook’ta “pazarland donanımhaber” adlı bir gurup oluşturdu. Buna rağmen, kredi kartı ve havale yoluyla yapılan ödemeler, sonuçsuz kaldı. İlk önce ürün teslim süresi, 10 iş gününden 20’ye çıktı, ardından oyalama taktikleri devreye girdi. Telefonlara ilk başlarda yanıt verildi. Sonra, o da kesildi. İstanbul’daki ana tedarikçi firmayla temasa geçen mağdurlar, firmadan herhangi bir sipariş almadıklarını öğrendi.
https://www.facebook.com/groups/280331935395002/
Yöneticiler | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Diğer Üyeler |
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.