-

Antalya'da Öz kızlarına tecavüz eden anne ve baba

8 Şubat 2012 Çarşamba yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

Antalya Barosu tarafından sanık çift için atanan iki kadın avukat, yaklaşık 4.5 saat süren davanın ilk duruşmasında mağdur kızların anlattıklarını dinlerken fenalaştı.

Erzincan’dan 7 yıl önce gelerek Antalya’ya yerleşen ve belediyeye temizlik hizmeti veren taşeron firmada çalışan A.Ö. ile eşi Z.Ö. 24 Kasım’da öz kızları B.Ö. ve H.Ö. ile kızlarının sınıf arkadaşı E.E. ve yüzde 50 zihinsel engelli Ç.K.’ya tecavüz edip grup seks yaptıkları iddiasıyla tutuklandı. Antalya 4. Ağır Ceza Mahkemesi’nde açılan davanın ilk duruşması geçen hafta yapıldı.

Sanık anne-baba salondan çıkarıldıktan sonra ifade veren B.Ö., “Bir gün annem ve kardeşim evde yokken babam başıma tabancasını dayadı ve bana fiili livata yoluyla tecavüz etti” dedi. Babasının daha sonra da “Bu evde üç harfliler var. Sizde cin var” diyerek kurşun döküp yine tecavüz ettiğinden yakınan B.Ö. şöyle devam etti: “Kardeşim H.Ö.’ye de aynısını yapmış. Durumu anneme anlattı. Annem, babamla birlikte beni odaya sokup giysilerimi çıkardı. Annem parmağını vajinama soktu. Bana, ’Senin kızlığını kontrol ediyorum. Patlak mısın, değil misin?’ dedi. Babam da beni yatırıp vajinama parmak soktu. Güya kızlığımı kontrol ediyorlardı.” Cinsel istismarla suçlanan karı koca, her bir çocuk için en az 15’er yıl hapis cezası istemiyle yargılanıyor.

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-